joi, 27 decembrie 2012

CIOBURI SI TACERE....



" Erai pe-un piedestal statuie caldă,

Un sfânt frumos cu suflet şi simţiri,
Din când în când te-nrouram cu lacrimi
Şi-ţi risipeam cenuşa din priviri.

Dar dintr-un joc de furii şi orgolii
Te-am răsturnat şi-amar te-am risipit
Şi m-am rănit călcând pe-atâtea cioburi
În carne mi-ai intrat când te-am strivit.

În jurul meu doar cioburi şi tăcere
Pe tine calc ca pe-un covor încins,
Sunt numai răni când mă-nvelesc cu tine,
Te strâng în pumni şi-n trupul meu învins.

Îmi eşti în sânge şi-mi pulsezi sub tâmplă
Durerea aceasta crudă ne dezleagă
Decât o cicatrice-n amintire,
Mai bine o rană vie viaţă-ntreagă.

Mi-e bine aşa c-un ciob de tine-n mine,
Durerea cărnii mele n-ai s-o ştii,
Atât mă rog să nu-mi fii alinare
Şi să nu fie leac în farmacii.

Să te lipesc la loc nu mai am vreme,
Mai mult să te împrăştii n-am putere,
Doar noaptea-n vis îmi eşti din nou statuie,
Iar dimineaţa, cioburi şi tăcere."...

Nuţa Istrate Gangan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu