marți, 5 noiembrie 2013

CINEVA....



"cineva, nu stiu cine
a trecut atât de aproape de mine
încât i-am auzit bataile inimii
a fost, probabil, gândul
daca ai fi fost tu, te-ai fi oprit
mi-ai fi atins fruntea gânditor
si-ai fi spus: Ce bine e lânga tine,
minunea de gând!…
e în trecerea soarelui pe bolta
un înteles pe care doar noaptea îl stie
undeva, într-o dimineata împreuna
deschid fereastra si întind bratele
spre cer
ma cuprinzi cu grija si ma înalti
sunt un pic lebada, asa în camasa alba
aripile mi se zbat în adânc dureros
as vrea sa ma avânt din mine
ma cobori temator si soptesti
unde vrei sa pleci, pasare-lumina?
nu stiu ce sa raspund –
simt un dor strain
îmi spun ca am puterea sa zbor
sustii ca am fruntea fierbinte
când ma linistesc, îmi aduc aminte
spre tine voiam sa zbor..."

Mariana Fulger

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu