joi, 26 februarie 2015

DOR....

...dor
,,Eu m-am rugat sa-ți scriu o poezie
Și m-am trezit în Raiul... cel mai Rai
Cu-o călimară și cu o hârtie 
Și fluturi albi, de lună-n loc de strai…
Ah , ale tale toate astea fie!
Mă uit cu ochii primei deslușiri,
Cum într-o neștiută alchimie
Din flori se conturează povestiri.
Nu-ți trebuie decât abilitate
Sunt muze în văzduh și-ți dăruiesc
Pe palme de Lumină , foi de carte-
Doar să respiri din ele, și trăiesc…
Mă simt în Rai, mă simt în libertate;
Să-ți pun pe foaia noastră dor aș vrea...
Să nu m-ating de aripile-nalte,
Decât dacă le am în sinea mea
Dar, nu-s scriitor...și nu cunosc nici rime,
De-ai fi aici, volume-ai inventa!
Se uita Domnul răbdător la mine,
Iar eu nu sunt decât….Iubita ta.
Fac pași tăcuți și-aș vrea să nu te doară-
Prin visul meu de noapte rătăcesc,
Cu degetul muiat în călimară
Pe zidul înflorit, scriu…te iubesc!"
Shanti Nilaya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu