joi, 10 mai 2012

Cantecul sufletului....




"Cantecul Sufletului este ca un zumzet, zumzetul universului.
Este dulce ca ciripitul unei pasari.
Este constant ca bataia inimii.
Pulseaza ca pasii grabiti
Este intens, te uimeste si te reimprospateaza.

Cantecul sufletului este o poveste nespusa.
Se aude tare pentru urechile care se pot acorda ca sa-l auda
Dar e tacut pentru cei care nu asculta atent.
Este vast, expansiv si intangibil.
Cantecul sufletului poate sa ne umple de mirare si uimire.

Cer sufletului meu sa continue sa-si cante cantecul
Si sa-mi reaminteasca atunci cand uit sa ascult.
Oh, acel sunet dulce, vindecator, melodios
Care imi aminteste de cea mai minunata simfonie.

Daca sufletul meu s-ar opri din cantec, eu n-as mai fi.
Inima mea ar plange de durere.
Pentru ca acest cantec este cel care ma hraneste si ma impinge inainte.
Fara de el, m-as sterge in uitare.

Pentru ca sufletul meu este esenta mea, fiinta mea, si miezul meu
Din asa ceva m-am nascut
Sopteste-mi in momentele intunecate ca sa stiu ca esti inca aici.
Striga-ma de pe varfuri inalte de munte, si de dincolo de orizont.

Cantecul sufletului meu ma umple de iubire.
El vindeca ranile trecutului.
Ma imbratiseaza si ma mangaie.
Si imi reaminteste cine sunt cu adevarat.

Cantecul sufletului este cel care ma calauzeste si pulseaza cu fiecare clipa.
Cantecul sufletului este cel care imi aminteste de ce sunt aici."
Sorin Cerin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu