joi, 17 mai 2012

Lectii de viata...




,,Timpul se sparge
Secundele mor
Totul e haos
Chiar eu sunt haos.
Am inceput sa-nteleg viata
Sa percep moartea
Sa-nteleg starea iubirii
Starea destinului
Am gustat falsitatea altora
Descumpanirea
Deznadejdea
Iubirea si Ura
Amarul singuratatii
Iluzia increderii in cei de langa tine
Dezgustul frumusetii mascate
Am invatat chiar sa zambesc altfel
Tristetii galbene
Durerii negre
Am invatat sa plang linistit
Uneori
Cu lacrimi roz in doi ochi albastri
Am invatat cum pot privi adanc
Ca sa pot distinge
Originalul de copie.
Viata m-a palmuit nemilos
Si m-a trezit intr-o realitate
Deseori scabroasa
Alteori minunata.
Gandul meu pur
Pare ca se imbacseste in timp
Si, Doamne … ce n-as vrea
Sa fiu si eu ca cei
Care m-au dezamagit intr-atat!"
by Shanty

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu