miercuri, 8 ianuarie 2014

Stare...


Stare...
de Florina
Cojocaru din vol. Poveste de suflet

,,Liniştea va veni peste mine
Şi va cuprinde imensitatea albastrului
Spălând precum apa pietrele

Gândurile întunecate
Şi alungându-mi temerile
În nori de cădere.
De verde pădurea îmi va îmbrăca trăirile
Şi ceruri sfârtecate
De durerea veacurilor
Vor sfârşi de indigo, înspre noapte.
Muzica va veni peste mine
Ca vântul ce-şi leagănă dorurile
În dumnezeiască zi
Şi am să termin precum alţii
Cartea gândurilor
Lăsând ochii să cuprindă ... necuprinsul.
Doar am să tac
Pentru că nu aş mai avea cum să vorbesc,
Nu aş mai avea ce să spun cerurilor de indigo
În nopţi cu îngeri de catifea,
Nu aş mai avea ce să spun pădurii de verde
În apusuri de cărămidă,
Doar am să mă împac cu mine
În ploile târzii
Ce spăla-vor pământul de lacrimi."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu