sâmbătă, 23 martie 2019

ce-ai sa te faci


,,ce-ai sa te faci,doamna mea
ce-ai sa te faci?
se vor umple curand
terasamentele de cale ferata cu maci
macii vor lua cu asalt garile
trenurile vor deraia de pe sine
dumnezeu va aprinde felinare de maci
pe distanta dintre mine si tine
macii vor lua cu asalt orasele
macii vor deveni opaite in manastiri
eu ma voi preface-ntr-o picatura de miere
pe buzele tale atat de subtiri
ce-ai sa te faci,doamna mea
unde-ai sa te-ascunzi?
pasii mei (de pasii tai)
sunt atat de flamanzi
pasii mei sunt flacari
pasii mei sunt atat de fierbinti
ce-ai sa te faci,doamna mea
vor veni macii ca o nalucire de sfinti
vor veni macii
cu o corabie de panze pe dunare
sangele tau e asa de-nvolburat
sangele meu e-atat de tulbure
vor veni macii
doamna mea,iti voi da foc
cu buzele
de la glezne pan' la mijloc
ce-ai sa te faci,doamna mea
ce-ai sa te faci?
noi amandoi vom arde
ca doua lampi nebune cu maci"
constantin preda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu