vineri, 16 august 2013

Nu-ti este dor?



Nu-ti este dor?...
Tarchila Nina

,,Noi nu ne-am imbratisat niciodata...
Doar aripile ni s-au atins intr-o zbatere lina
si fluturii ni s-au amestecat, aruncati fara vina
intr-o joaca haotica, inspaimantator de curata!

Mainile mele nu te-au mangaiat nici in gand.
Niciodata buzele mele nu te-au atins...
Doar in tarziile nopti, prabusite in vis,
inchipuirile lunii ma strabateau, plangand!

Ne-am sufocat fiecare-n cate-o sfera perfecta...
Doar sufletele dezgolite alergau intre noi
ingrozite in taina de-al iubirii suvoi
pe care-l inghetam intr-o uitare dementa.

Nici-un cantec nu ne mai leaga si sfera e sparta.
De n-ar fi atatia fluturi stranii in zbor!
Doar uneori ma intorc sa te-ntreb:...nu-ti este dor
de-mbratisarile care nu s-au intamplat niciodata?"

2 comentarii:

  1. Cred ca Divinitatea mi-a dat sansa de a-ti scrie aic.
    NU stiu daca sau...niciodata ..tu vei citi ce scriu.

    Eu doar spun ca...
    N-as fi crezut ca existi.
    Ma bucur ca ceea ce mi-am dorit exista.
    Nu am vorbele la mine astazi.
    Cred ca tu intelegi de ce.
    Cred ca-ti cunosti valoarea si sensibilitatea dusa la extrem.
    Scrii EXCEPTIONAL !
    Cuvinte foarte comune...doar ca...UNDEVA...CANDVA...noi ne vom intalni in spatiu.


    Cândva, undeva…[2]

    Undeva,
    Într-o țară străină,
    Departe,
    Trimis-am o carte
    Dar n-a mai ajuns.

    Undeva, cineva…
    Aștepta într-o noapte
    Să-mi fie un mire
    NICIODATĂ preauns.

    Cândva , undeva…
    Aluneca visul
    Și nu l-am oprit
    Deși mai puteam.

    Cândva, undeva …
    Am văzut paradisul
    Abrupt ca un gând…
    Care iar
    A căzut.

    Cândva
    Te-oi chema
    Să m-aduni între palme,
    TU, îngerul care
    N-ai știut
    Să fi vrut.

    Cândva
    Ai să spui
    Că nu se mai poate.
    Deși vei străbate
    Mările calme
    Să-mi afli pasul
    Ce nu l-ai avut.

    Cândva nu vei fi
    Decât gândul meu
    Mut.

    Cândva
    N-ai să știi
    Că…
    Azi m-ai durut.

    Cândva..
    Într-o seară ,
    Ai să mai asculți
    Acea melodie
    Ce ne unea.

    Cândva
    Ai putea
    Pe clape să mori.

    Cândva
    Nu mai fi-vom
    Aceleași culori.

    Candva…
    Undeva…
    Ne-om gandi…
    Uneori.

    Lelia Mossora
    29 august 2014
    22:28

    LELIA MOSSORA - Undeva, cândva - recită ALINA ARBAJTER - by LILIOARA MUNTEANU

    http://youtu.be/OBE1DPbnP7Q


    RăspundețiȘtergere