joi, 2 martie 2017

As fi vrut sa te imbratisez...

,,Aș fi vrut să te îmbrățișez,
 dar între brațele mele era doar vântul vestindu-mi absența ta,
 depărtarea ta, tăcerea ta.
În jurul nostru, împrăștiate, cioburi de vise, fragmente de poveste,
 cuvinte nespuse, așteptau să ne întregim inimile prin zborul iubirii, 
prin împletirea aripilor cu mii de culori, de stele și flori.
Între neimbratisarile noastre încolțisera dureros, 
muguri plânși de fagurele vieții din care nu gustasem, 
fiindu-ne frică de prea mult sens, de prea mult cer și de firescul unei bucurii de a fi un întreg.
Între brațele mele, iarna își depăna povestea nepăsătoare. 

Cuvintele se ascunseră intr-un ungher al inimii.
Din gândurile mele răsărit-ai tu, asemenea unei flori de cireș poposindu-mi în palme."


Traian Calistru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu