luni, 18 martie 2013

eu plâng când plouă

eu plâng când plouă

,,eu am fost făcută pentru zile ploioase. strig în tunete înlăuntrul meu și arunc priviri fulgerătoare menite să-mi amăgească orgoliul și să întărâte ura care ar fi vrut să-și facă în mine cuib. de-aia, eu plâng când plouă. să creez fluvii care să-mi alunge din cale cerșetori pentru jumătate din fericirea mea și fantomele celor care au murit în mine ca răzbunare pentru rănile și zgârieturile pe care mi le-au făcut. du-mă la un spital de nebuni și ai să vezi că n-are nimeni ce să-mi facă. eu plâng când plouă. eu plâng prin ploaie. eu plâng … destul de rar, dar și atunci viscolit, cu piatră, să-mi revărs oceane de dezamăgiri și suferințe nespuse, adunate picătură cu picătură într-un trup înghesuit. eu plâng răvășitor cu sori de bucurie în eclipsă, cu izvoare de fericire aruncată cu zgârcenie, doar ca să o mai păstrez puțin pentru mine, să mă mai bucur de gustul ei infinit de dulce, să o mai țin un moment ruptă și înfundată în piept. îmi strâng apele din toate ramurile simțirilor mele și aștept, ca orice om capabil să stea ore, zile, luni întregi pentru salvarea sa, momentul în care să-mi scot sufletul să mi-l spele furtuna când lacrimile nu mai sunt de ajuns. eu plâng când plouă. când în sufletul în care mă cuibăresc adesea e trist și frig și soarele-i ascuns în nori imenși de nefericire, tot eu mai plâng. să alung norii, să cos un curcubeu imperfect ca să nu mai fie nimeni trist. plâng pentru mine, pentru alții, pentru toate deșerturile și sufletele asfixiate în iubiri și bucurii false, ca o furtună după zile întregi de caniculă care să șteargă orice urmă de pas, orice umbră de gând. eu plâng când plouă și alteori suspin."

 http://heartshapedworlds.wordpress.com/2013/01/19/eu-plang-cand-ploua/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu