marți, 26 martie 2013

Mai bine nu veni....



,,mai bine nu veni, rămâi al iernii-
risipitor de alb și de lumină,
mă lasă pradă, azi, cruzimii ierbii
îngenuncheată fără nicio vină

mai bine nu veni, ți-e frigu-aproape
cel mai dorit, mai liber dintre toți
i-aș cere primăverii să mă-ngroape
iubirea să mă tragă iar la sorți

mai bine nu veni, al depărtării
și-al viscolului tot mai mult te știu
mă strigă tot mai mult albastrul mării
pe pielea ei fierbinte-am să te scriu

mai bine nu veni, zăpezi te-mbracă
și-n mângâieri de rece-ai să te pierzi
prin tine iarna-ncearcă să se-ntoarcă
să umilească floarea din livezi

mai bine nu veni, e zvon de soare
și mi-ai rămâne-n palme numai rouă
străinul meu de dor și de răcoare
împarte azi tristețile în două
să cerem vieții dreptul la uitare
e martie, târziu și plouă, plouă..."

 Elena Chiriac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu