duminică, 8 iulie 2012

As vrea sa zbor....

,,...ma simt un om fara sens si nu-mi pare rau ca n-am nici un sens.
Si de ce mi-ar parea rau,cand de haosul meu nu se poate alege decat haosul?
In mine nu exista nici o vointa inspre forma, spre cristalizare,sau un ideal.

De ce nu zbor,de ce nu-mi cresc aripi?Nu este in dorinta mea de zbor o fuga de existenta?
Si n-as fugi in acest zbor cu toata existenta,cu tot ce e fiinta?
Simt in mine atata fluiditate,incat ma mir cum de nu ma topesc si nu curg.
As vrea ca fiinta mea sa se transforme intr-un fluviu cu ape tulburi si navalnice care sa poarte numele meu si care sa curga ca o amenintare apocaliptica.
Oare va stinge aceasta apa focul din mine si focul din mine va evapora aceasta apa?
In mine sunt numai aburi si scantei, inundatii de foc si incendii de apa....."
Renuntarea......Emil Cioran

Un comentariu:

  1. ,,Mâhnire, câtă vreme vei da cu cenuşiu
    Pe trandafiri, pe buze, pe cerul de safir?
    Umpleţi-mi iarâşi cupa, prieteni, căci nu ştiu
    De-am să expir parfumul pe care îl inspir.

    Aud zicând că vinul e singurul balsam.
    Atunci - tot vinul lumii aduceţi-mi! Căci am
    Atâtea răni! Tot vinul din toate vrănile!
    lar inima păstreaze-şi deschise rănile!"

    Omar Khayam

    RăspundețiȘtergere