duminică, 29 noiembrie 2020

Invocație Lună Plină – Arhanghelul Haniel

 

,,Eu te invoc,

Ceresc, Arhanghele Haniel,

Eu te invoc,

Ceresc, Arhanghele Haniel,

Eu te invoc,

Ceresc, Arhanghele Haniel,

Să fii alături de mine în această seară cu Lună Plină.

Tu mă iubești mai mult decât Eu am fost iubită vreodată,

Tu vezi prin mine,

Tu vezi unde mi-a fost atașat trecutul.

Eu vreau să văd prin ochii tăi,

Prezenta ta este cea a Fecioarei Maria din Tărâmul Îngerilor.

Eu mă predau ție, Acum, ca un copil vulnerabil, complet deschisă.

Umple-mă cu Virtutea Angelică,

Învăluie-mă în Iubirea ta grațioasă,

Dezvăluie rănile din Inima mea,

Apele timpului mi-au inundat Inima și mintea.

Arhanghele Haniel, tu vezi cum mă urmărește trecutul,

Luminată de Lumina Lunii eu sunt vulnerabilă,

Eu nu am scuze, motive sau explicații,

Eu nu mă ascund în spatele zidurilor,

Eu Sunt deschisă înaintea ta.

Durerea mea mă împiedică să mă extind,

Durerea mea mă face să uit că Eu Sunt făcută din Iubire.

Eliberează totul, Acum, cu magnetismul tău Divin,

Eliberează, Acum!

Eu simt tot,

Eu văd tot,

Eu ating tot,

Eu aud tot.

Eu îngădui ca totul să fie eliberat prin Inima mea,

Deoarece, atât intrarea cât și ieșirea sunt, chiar, nucleul ființei mele.

În tăcere,

Umple-mă cu Lumină.

Eu mă deschid cu Iubire,

În calmul după furtună.

Dă-mi mai multă Iubire,

Împinge-mă dincolo de limitele mele și susține-mă să excelez.

Ceresc, Arhanghele Haniel,

Tu Ești lângă mine în noaptea această cu Lună Plină.

Eu te iubesc, Acum, mai mult decât Eu am iubit vreodată,

Prezenta ta este cea a Fecioarei Maria din Tărâmul Îngerilor,

Eu mă predau, Acum, ca un copil vulnerabil și larg deschis.

Și Așa Este,

Namaste!"

https://didaaurelia444.wordpress.com/2019/01/11/invocatie-luna-plina-arhanghelul-haniel/





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu