marți, 24 noiembrie 2020

Rugaciune pentru eliberare


,,Această rugăcine te va ajuta să te eliberezi de toate influențele energetice negative (blocaje karmice, traume emoționale, entități negative, dispozitive, implanturi energetice, blesteme etc.)


Cu toate că majoritatea influențelor negative lucrează în mod diferit, acestea acționează ca un canal de energie negativă, cauzând diferite probleme. Ele mai pot reprezenta legături karmice care au nevoie de vindecare.


Aceste blocaje/influențe, sunt realizate la nivel energetic, în corpurile subtile și pot controla accesul la frecvențele înalte ale sferelor divine. Ele acționează într-un mod în care putem ajunge să credem că suntem separați de Dumnezeu. Majoritatea oamenilor trăiesc cu asemenea blocaje iar reconectarea la forța spirituală interioară necesită o curățare a acestor blocaje/influențe negative.


Repetă această rugăciune în fiecare seară, înainte de culcare, timp de 7 sau 21 zile, apoi lasă o perioadă de acționare. Rezultatul este diferit de la persoană la persoană și depinde de problemele pe care le ai și nevoia de vindecare. Repetă procesul ori de câte ori simți că este nevoie.
Rugăciune


În acest moment, fac apel la Dumnezeul Suprem, Sinele meu Superior și Sfinții mei Ghizi Spirituali să-mi calmeze toate fricile și să îndepărteze orice influență negativă ce-ar putea interveni în această vindecare. Cer acum Sinelui meu Superior să-mi închidă toate aurele astfel încât doar energiile Dumnezeului Suprem să poată pătrunde în microcosmosul meu. Acest canal poate fi folosit doar pentru energiile Dumnezeului Suprem.


(Vizualizează acum o energie violet care coboară prin creștetul capului (chakra coroană) în corpul tău energetic și te înconjoară complet rotindu-se în sensul acelor de ceasornic)


Îl chem acum pe Sfântul Arhanghel Mihail pentru a sigila complet acest scut și această Sfântă experiență. Cer ca toate energiile din acest scut care nu aparține energiei lui Dumnezeu să fie dezintegrate complet. Cer ca Sfinții Maeștri Înălțați și Sfinții Îngeri să îndepărteze acum toate blocajele, paraziții și limitările auto-impuse cunoscute sau necunoscute. Cer Sfinților Maeștri Înălțați și Sfinților Îngeri o completă vindecare și reparare a întregului meu sistem energetic.


Repetă


Eu sunt vindecat(ă) și iertat(ă),


Eu sunt vindecat(ă) și iertat(ă),


Eu sunt vindecat(ă) și iertat(ă),


Eu sunt vindecat(ă) și iertat(ă),


Eu sunt vindecat(ă) și iertat(ă),


Eu sunt vindecat(ă) și iertat(ă),


Eu sunt vindecat(ă) și iertat(ă).


Eu, (spune-ți numele) în acest moment anulez și renunț la toate angajamentele de loialitate, jurămintele și/sau contractele care nu mai servesc binelui meu cel mai înalt, în această viață, vieți anterioare, vieți simultane și vieți viitoare, în toate dimensiunile, timpurile și locațiile, sau oriunde altundeva în Mintea lui Dumnezeu. Acum, prin anularea tuturor acestor angajamente, jurămite și/sau contracte, COMAND tuturor entităților legate de mine să înceteze acțiunea lor în câmpurile mele energetice și să plece pentru totdeauna acolo unde le este locul. COMAND tuturor acestor entități care au fost legate de mine să îndepărteze odată cu plecarea lor toate legăturile, blocajele, dispozitivele și implanturile energetice din toate corpurile, aurele, chakrele și din întregul meu sistem energetic. Fac acum apel la Sfântul Elohim să asiste la dizolvarea tuturor contractelor, jurămintelor, energiilor și acordurilor care nu îl onorează pe Dumnezeul Suprem și scopul înalt al Sufletului meu. Asta include și toate entitățile, creaturile, contractele, blocajele și jurămintele cunoscute sau necunoscute care îmi încalcă liberul arbitru și voia lui Dumnezeu, atât în trecut cât și în viitor.


Fac acum un angajament în fața Providenței Divine, în fața forțelor Binelui și Creației Divine. Îmi dedic corpul fizic, mental, emoțional și spiritual forțelor Binelui și Providenței Divine, începând din acest moment înainte și retroactiv în trecut. Îmi dedic viața, munca, tot ceea ce spun și fac și întreaga existență și experiență de viață Providenței Divine și forțelor Binelui. Mă dedic în continuare și îmi dedic măiestria de sine propriei ascensiuni spirituale. Fac apel la forțele Binelui să asiste la această consacrare a vieții mele, în serviciul Binelui și Providenței Divine. Fie ca această consacrare să fie scrisă în Cartea Vieții. Așa este! Așa să fie!


(Următorul pas are legătură cu vindecarea și iertarea colectivă a tuturor aspectelor sinelui tău și a celor care au participat în limitările pe care le-ai experimentat în orice fel. Asta include pe oricine cunoscut sau necunoscut.)


Către Mintea lui Dumnezeu, către Univers și toate ființele cuprinse în el. Către toate locurile unde am fost și dimensiunile pe care le-am accesat. Către toate ființele care au nevoie de această vindecare și experiențele la care am participat, fie conștient(ă) sau inconștient(ă). Orice ar fi între noi, acum iert și vindec, iert și vindec, iert și vindec. Fac acum apel la Puterea și Grația lui Dumnezeu, la Sfântul Arhanghel Gabriel și Sfântul Duh pentru a asista și a fi martori în această vindecare. Te rog, iartă-mă pentru orice ar fi necesar să fie iertat între tine și mine (dacă simți, poți vizualiza persoana care crezi că are nevoie de iertare, vindecare și eliberare).


Acum suntem iertați și vindecați. Acum suntem ridicați la Dumnezeu pentru a deveni ceea ce suntem cu adevărat. Puterea și Iubirea lui Dumnezeu ne înconjoară și ne pătrunde complet. Suntem liberi de toate vibrațiile fricii, durerii, urii și furiei. Îl chem acum pe Sfântul Arhanghel Rafael să transmute și să recalifice cu flacăra violetă toate energiile care au fost sustrase de la mine. Cer ca toate aceste energii să fie purificate și returnate complet. După ce toate energiile mele au fost returnate, cer ca toate canalele prin care energiile mi-au fost sustrase să fie dizolvate complet. Cer ca prin puterile Sursei Divine, să fiu eliberat(ă) de toate lanțurile dualității. Cer ca toate forțele Vieții și ale lui Dumnezeu să asiste ca acest proces să fie complet acum.


Cer și știu că Dumnezeu este acum cu mine și pentru totdeauna. Cer ca Sfântul Arhanghel Mihail să-mi imprime sigiliul lui, astfel încât eu să fie protejat(ă) pentru totdeauna de toate influențele care mă împiedică să fac voia lui Dumnezeu și să-mi urmez scopul înalt al Spiritului meu.


Mulțumesc acum lui Dumnezeu, Sfinților Maeștri Înălțați, Sfinților Îngeri și Sfinților Arhangheli, Sfinților Ghizi Spirituali, tuturor celor Mari și tuturor celor care au participat în această vindecare și care continuă să-mi ilumineze ființa. Mulțumesc tuturor! Mulțumesc tuturor! Mulțumesc tuturor!"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu