duminică, 29 noiembrie 2020

Mantra Sufletului

 ,,Să fii în lume, dar să nu îi aparții.

Aceasta este cea mai mare dintre toate Lecțiile Sufletului în Măiestrie, în acest moment, deoarece trăim într-o stare dimensională mult superioară, în timp ce 3D-ul este, încă, în stadiul de dezmembrare și va mai fi alături de noi în formă holografică.

În acest fel, multe lucruri vechi sunt transformate și voi știți că sunteți pe punctul de a descoperi ce anume vă este necesar pentru a urma cele mai înalte căi.

Asta nu înseamnă că acele căi inferioare nu vor mai exista, ci, doar, că voi alegeți să ascensionați și să nu permiteți să fiți trași înapoi.

Ceea ce se întâmplă, atunci când cineva permite, fie și pentru un minut, să se afunde, din nou, în 3D, este acțiunea de deformare a câmpurilor sale de energie și, atunci, acesta se va simți debusolat și desincronizat, iar corpul său fizic îi va reaminti, foarte curând, să se reîntoarcă pe cale!

Iată o declarație (decret) puternică pe care o puteți folosi pentru a vă ajuta să nu cădeți în plasa 3D, în isteria în masă și temeri.

Toate acestea sunt transformate, acum, în întreaga umanitate, pe măsură ce necazurile colective ale umanității sunt eliberate și sunt demontate în mod sistematic, pe măsură ce suntem eliberați.

Declaraţie:

„Eu declar că Pacea, Iubirea și Armonia sunt, în permanență, în interiorul și în jurul meu.
EU SUNT dincolo de credințele de grup, de sistemele de credințe false, de frică și de programare sau de calendar.

EU SUNT liber de orice blocaj, influențe false și de controlul minții.

EU SUNT total dedicat și concentrat pe crearea unei Noi Vieți și a unor Noi Începuturi pe o bandă cu frecvențe mult superioare, în cea mai înaltă aliniere cu Sinele meu și cu Sursa Divină.

EU SUNT conștient de faptul că, începând cu fiecare respirație, cu fiecare moment din viață, eu mă racordez la Sinele meu Superior și la Adevărul a cine și ce EU SUNT.

Eu știu cine EU SUNT.

Eu știu ce EU SUNT.

Eu îmi îmbrățișez Viața și Iubirea și mai mult.

Eu aleg, doar, căile cele mai înalte.

EU SUNT Iubire.

EU SUNT Lumină.

EU SUNT LIBER.

EU SUNT LIBER.

EU SUNT LIBER.

EU mă ALINIEZ cu Sufletul meu Divin Superior și cu SURSA DIVINĂ.

EU SUNT CEEA CE EU SUNT.”


,,Eu Sunt Monada
Eu Sunt Sufletul
Eu Sunt Lumina Divină
Eu Sunt Iubire
Eu Sunt Intenția
Eu Sunt Modelul Perfect
Eu Sunt Tot Ceea Ce Eu Sunt
Eu Sunt Cel Ce Eu Sunt
Eu Sunt
AUM AUM AUM"

https://didaaurelia444.wordpress.com/2020/08/10/eu-sunt/



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu